Sunday, October 11, 2009

:::..My LoVeLy ScHooL..:::


**~~2000~~**
I got da gud result for my UPSR examination…pergh..!!!full A tuh…ngeh3…(pemberitahuan semata2) hurm…tapi yng penting aku pown tak sngka…yer laa…kuat main..blaja pown tak sungguh2…heheheh….tapi satu jer kelebihan aku…kelas tuisyen aku tak penah ponteng maa…
Malam2 pown aku snggup jalan kaki kalau ayah aku tak dapat anta..ngeh3…masa tuu..tekad aku mybe kuat…
~~Tapi seKaRanG kEnApe AkU dAh MALAS!!~~

*:::.. MeReNuNg DiRi..:::*

And bila dah dapat kputusan mcm tu..jgn tnya laa…dah tentu aku nak skola yng aku rasa best…tapi….tup2…..ngeh3…

**~~2001~~**
Start masuk skola menengah..masa ni umo aku 13tahun…hehehe…aku lahir 13 mac 1988..adess..cerita la sket naa…sebenarnya aku bkan nak story about myself…tapi termasuk tadi tuu..yng lebih nyer aku lebih nak story tentang sekolah aku yang terchenta,,,ha!!!....jeng2..bermula la episode aku sebagai pelajar Sekolah Menengah Agama Rompin…sekolah yang bnyak mengajar aku erti hidup n erti kawan2..
Betapa indah nya masa remaja itu..sungguh2 sweet…**memng aku time tu sweet pown** hek3…

*:::..pErAsAn JaP..:::*

First msuk…yer la skola Agama kan…kat situ aku dah mula blaja pakai tudung labuh…yer la memng kat situ peraturan semua pelajar kena pakai tudung labuh..jadi aku pown tak terkecuali jgak laa…masa form 1 ni memng la best..hehehe…yer la..masa ni la kan abang2 senior duk usyar2..hek3..tapi…tak usyar aku pown…(kuwang kecomelan agaknyer..) hak3…

~~ha ni aku nak story tntang kenanagn paling manis aku n yang paling aku ingat msa aku form 1 tahun 2001~~

Masa ni akak2 senior ,,hurm..tak tau laa…aku dah tak ingat dah saper akak tu…dorang ni suh kitorang budak2 junior form 1 ni pegi audition nasyed..yang aku nip own tak tau nak buat audition tu untuk aper…ajak jela kngkawan p test sore yang sememng nyer best tuu kat sowang ckgu n depan senior untuk test sore..heheh…
Tup2…aku n da gang masa tu yang aku ingat laa…
~~**aku,azwa,ain,azni,ain rosli,leah**~~ terpilih laaa…pergh!!!! Hebat tuh..hak3…tapi tak tau ag yng ghupenye nak jadi wakil skola beb!!
Huh…n masa tu la aku stat wakil skola dalam nasyed team..tapi smpai tngkatan 2 jer…msuk tngkatan 3..ustaz dah tak bagi..kata nya dah besar,,,tak baik nyanyi..kena bagi kat adik2 kecik jew..huhuhu….n…….
~~**KaLaU ustAz kAtA KeNa dEnGaR..bELajaR TaaT**~~
Ha!!! Adess..luper lak dah!!!! Ni aku nak story pasal mnggu orientasi aku yang memng akan sntiasa dalam ingatan aku sbnarnye..tapi tak pe lah erk…terrrrlmbat sket story nyer..hehehehe…

..:::Ha Ni baB oRiEnTaSi:::..

Yang paling aku tak bleh lupa n duk akan teringat smpai hjung nyawa…hehehe…ayat………..masa mula2 jer msuk dah stat dah orientasi..pas tu sowang2 senior ni bagi satu tanda nama besaq….buat dari kad manila laa…pas tu letak pin n lekat kat tudung n nama aku yng tertera pada kad itu adalah….***AREAL***
Hampes…muler2 malu gak laa..tapi tak pee…besabar,,,adush laaa…nak gigit2 jer senior neh rasanyer!!!huhuhu…tapi skang dah tawen dah kot..hak3..
Pas tu kan….kena pakai kaen batik n baju kurung n tudung labuh n kain batik satu ag kena letak atas kepala mcm jaman owang2 mlayu dulu2 tuh ha!!!pas tu tnda nama besq tu kena pin kan kat tudung!!!!!!!!!!uuuwaaa….mlampau!!!!!kena g dewan mkn pown pakai mcm tu…hampesSS!!! Abes la keayuan aku neh…aper daa…ader ke patut!!!
Wokess…citer sket2 dah la erk…hehehehe….

aLamAk….AsAiMeN TiMe!!!

~~**..:::To Be CoNTiNue:::..**~~

No comments:

Post a Comment